Przypomnienie hasła
Na podany adres e-mail, który podałeś przy zakładaniu konta wyślemy hasło.
adres email:
Zaloguj się
login:
hasło:
PROFIL STOPNIA I-GO:
- KONTO BEZPŁATNE
- UMOŻLIWIA DOKONYWANIE ZAKUPÓW NA PORTALU
- UMOŻLIWIA KORZYSTANIE Z KOMUNIKATORÓW: VIDEO CZAT, FORUM ORAZ BLOGA
- UMOŻLIWIA PREZENTACJĘ SWOJEJ TWÓRCZOŚCI W SPOŁECZNOŚCI FORMWELL.PL
- PROFIL WIDOCZNY PO WYSZUKANIU PRZEZ WYSZUKIWARKĘ
CHCESZ ZAŁOŻYĆ PROFIL STOPNIA I-GO - NACIŚNIJ zarejestruj

JEŻELI JESTEŚ ARTYSTĄ, PROJEKTANTEM, ARCHITEKTEM, ZAPRASZAMY DO ZAŁOŻENIA PROFILU STOPNIA II-GO. KORZYŚCI Z ZAŁOŻENIA PROFILU
- PODPISANIE UMOWY HANDLOWEJ Z PORTALEM
- SPRZEDAŻ SWOICH PRAC
- PREZENTACJA I PROMOCJA SWOJEJ TWÓRCZOŚCI NA STRONACH PORTALU I POZA PORTALEM
- KORZYSTANIE Z KOMUNIKATORÓW: VIDEO CZAT (TAKŻE ORGANIZOWANIE), FORUM ORAZ BLOGA
- DOKONYWANIE ZAKUPÓW NA PORTALU
- KONTO BEZPŁATNE
CHCESZ ZAŁOŻYĆ PROFIL STOPNIA II-GO - NACIŚNIJ zgłoś się

RENAULT. PASSION FOR DESIGN & INNOVATION 2017 I konkurs Renault dla młodych projektantów

Jak zostać projektantem samochodów? Nie ma jednej odpowiedzi na to pytanie, ale na pewno każdy młody rysownik musi najpierw zainteresować swoimi pracami szerszą publiczność. Konkursy takie jak RENAULT. PASSION FOR DESIGN & INNOVATION mogą pomóc aspirującym projektantom zaistnieć w świecie car designu, zmierzyć się z ciekawymi projektami i być może poznać osoby ważne dla przyszłej kariery. 
 
Co roku wiele osób kończy studia związane z projektowaniem, ale nie każdy absolwent ma szansę na to, aby pracować dla największych koncernów. Na początek, jak we wszystkich zawodach kreatywnych, potrzebna jest mieszanka talentu, kreatywności i determinacji, jednak kluczową kwestią może okazać się to, czy o pracach młodego projektanta usłyszą osobistości z branży. Dobrym sposobem na promowanie swojego nazwiska jest udział w konkursach dla designerów, takich jak RENAULT. PASSION FOR DESIGN & INNOVATION. 
 
"Przez wiele lat organizowałem konkursy stylizacyjne i spotkania DesignForum z nadzieją, że najzdolniejsi rysownicy trafią do światowych ośrodków designu. I tak też się stało, chociaż na pewno łatwo nie jest " – ocenia Wojciech Sierpowski, dziennikarz motoryzacyjny i członek jury tegorocznej edycji konkursu RENAULT. PASSION FOR DESIGN & INNOVATION.  
 
Udział w tego rodzaju konkursach może okazać się dla aspirujących designerów ważny także z innych powodów. Konkursy takie jak RENAULT. PASSION FOR DESIGN & INNOVATION to dla młodych projektantów świetna okazja, aby zmierzyć się z bardzo interesującymi tematami projektowymi – mówi Daniel Czyszczoń, laureat pierwszego miejsca w zeszłorocznej edycji RENAULT. PASSION FOR DESIGN & INNOVATION. W tym roku zadaniem uczestników tego konkursu jest zaprojektowanie wnętrza SUV-a Renault klasy wyższej – następnej generacji Koleosa. Projektanci muszą więc zaproponować innowacyjne rozwiązania, uwzględniając jednak przy tym design nadwozia odpowiedni dla SUV-a wyższej klasy. 
 
Daniel Czyszczoń wskazuje jeszcze jedną zaletę konkursów związanych z car designem:  
Zawsze jest to okazja do poznania bardzo interesujących ludzi, mających na co dzień styczność z projektowaniem samochodów – mówi. W jury tegorocznej edycji RENAULT. PASSION FOR DESIGN & INNOVATION zasiadają osoby, które bardzo dobrze znają sytuację w branży oraz wyzwania, z jakimi mierzą się młodzi projektanci. Prace uczestników będą oceniać między innymi Antoine Genin, Dyrektor Designu Wewnętrznego Grupy Renault, Wojciech Sierpowski, organizator wielu konkursów dla rysowników, których laureaci znaleźli pracę w największych koncernach samochodowych, czy Wojtek Sokołowski, doświadczony car designer.
 
Aby wziąć udział w konkursie należy zaprojektować wnętrze SUV-a Renault klasy wyższej – następnej generacji Koleosa i przesłać swoją pracę do 26 czerwca 2017 roku za pomocą formularza konkursowego dostępnego na stronie >>>
 
Projektowanie wnętrza samochodu, który spełni oczekiwania klientów pochodzących z pięciu kontynentów to prawdziwe wyzwanie. Twórca musi wziąć pod uwagę różnorodne gusty nabywców auta i zaproponować uniwersalne rozwiązania. Takie właśnie zadanie postawiono przed uczestnikami konkursu RENAULT. PASSION FOR DESIGN & INNOVATION 2017. Mają oni zaprojektować wnętrze SUV-a Renault klasy wyższej – następnej generacji Koleosa. Konkurs trwa do 26 czerwca 2017 r.
 
Stworzenie godnego następcy wnętrza nowego Renault Koleos to zadanie dla najbardziej kreatywnych projektantów. Nabywcy samochodu pochodzą z całego świata i bardzo różnią się między sobą. Uczestnicy konkursu RENAULT PASSION FOR DESIGN & INNOVATION powinni uwzględnić tę różnorodność i znaleźć wspólny mianownik dla wszystkich klientów zainteresowanych Renault Koleos. Jak wspólne mianowniki zdefiniowali designerzy Renault projektując nowego Koleosa? 
 
 
 
Ludzie sukcesu
Nabywców nowego Koleosa z pewnością łączy to, że są ludźmi sukcesu. Dlatego też projektanci zastosowali wiele rozwiązań, które mają podkreślić wysoki status społeczny właściciela tego auta – muskularną, mocną linię nadwozia, czarne osłony nadkoli z listwami ochronnymi na drzwi, obręcze kół ze stopu metali lekkich aż do 19 cali, a wydłużona powierzchnia szyb bocznych została podkreślona chromowanym obramowaniem. 
 
Cenią komfort 
Koleos oferuje rekordową wśród pojazdów tej kategorii przestrzeń na nogi dla pasażerów tylnej kanapy – promień na wysokości kolan na tylnych miejscach wynosi 289 mm. Podwyższona pozycja kierowcy zapewnia doskonałą widoczność, a szeroka i wysoko osadzona deska rozdzielcza daje pasażerom poczucie bezpieczeństwa. 
 
Cenią wysoką jakość 
Młodzi projektanci powinni też wziąć przykład z twórców wnętrza nowego Renault Koleosa 
i zwrócić szczególną uwagę na dobór materiałów wykończeniowych. Nabywcy tego samochodu oczekują jakości i spokoju. Twórcom obecnego modelu Koleosa udało się to m.in. dzięki zaproponowaniu różnych wersji kolorystycznych skórzanej tapicerki. Klient może wybrać między skórą jasnoszarą, czarną, brązową czy też cieniowaną szaro-czarną. Innym wyjątkowym materiałem jest także ultracienki, satynowany chrom, z którego wykonano wiele elementów wyposażenia, takich jak dźwignia zmiany biegów czy wstawki w kierownicy.
 
Konkurs RENAULT. PASSION FOR DESIGN & INNOVATION 2017 to okazja dla młodych, ambitnych projektantów, by pokazać swoje możliwości. Walczą oni o wyjątkową nagrodę: zwycięzca odwiedzi Dyrekcję Designu Renault w Paryżu, gdzie będzie miał szansę przyjrzeć się pracy designerów jednego z największych koncernów samochodowych na świecie. Uczestnicy mogą zgłaszać swoje projekty do 26 czerwca 2017 r., a ogłoszenie wyników nastąpi 
6 października 2017 r. podczas targów Warsaw Home. Więcej informacji o konkursie można znaleźć na stronie >>>
 
Serwis zdjęciowy, fot.: Renault   

 

 

 
źródło: renaultpassion.pl

Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013