Przypomnienie hasła
Na podany adres e-mail, który podałeś przy zakładaniu konta wyślemy hasło.
adres email:
Zaloguj się
login:
hasło:
PROFIL STOPNIA I-GO:
- KONTO BEZPŁATNE
- UMOŻLIWIA DOKONYWANIE ZAKUPÓW NA PORTALU
- UMOŻLIWIA KORZYSTANIE Z KOMUNIKATORÓW: VIDEO CZAT, FORUM ORAZ BLOGA
- UMOŻLIWIA PREZENTACJĘ SWOJEJ TWÓRCZOŚCI W SPOŁECZNOŚCI FORMWELL.PL
- PROFIL WIDOCZNY PO WYSZUKANIU PRZEZ WYSZUKIWARKĘ
CHCESZ ZAŁOŻYĆ PROFIL STOPNIA I-GO - NACIŚNIJ zarejestruj

JEŻELI JESTEŚ ARTYSTĄ, PROJEKTANTEM, ARCHITEKTEM, ZAPRASZAMY DO ZAŁOŻENIA PROFILU STOPNIA II-GO. KORZYŚCI Z ZAŁOŻENIA PROFILU
- PODPISANIE UMOWY HANDLOWEJ Z PORTALEM
- SPRZEDAŻ SWOICH PRAC
- PREZENTACJA I PROMOCJA SWOJEJ TWÓRCZOŚCI NA STRONACH PORTALU I POZA PORTALEM
- KORZYSTANIE Z KOMUNIKATORÓW: VIDEO CZAT (TAKŻE ORGANIZOWANIE), FORUM ORAZ BLOGA
- DOKONYWANIE ZAKUPÓW NA PORTALU
- KONTO BEZPŁATNE
CHCESZ ZAŁOŻYĆ PROFIL STOPNIA II-GO - NACIŚNIJ zgłoś się

STEPS AHEAD; Wzornictwo w Polsce i na Węgrzech po 2000 roku - wystawa I Instytut Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie I 31.07 - 19.08.2018

Wystawa, która swoją premierę miała w Centrum Architektury FUGA w Budapeszcie, a od 31 lipca 2018 roku będzie prezentowana w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie, pokazuje różnorodność współczesnych działań w obrębie dyscypliny prężnie rozwijającej się w Polsce i na Węgrzech od początku XX wieku, ale głównym punktem odniesienia jest wzornictwo powstałe po 2000 roku.
Wystawa jest efektem pracy polsko-węgierskiego tandemu.

Jej kuratorami są profesor Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, kierownik Katedry Wzornictwa Michał Stefanowski oraz profesor
Gyula Ernyey – pionier badań i edukacji w zakresie historii i teorii designu na Węgrzech.
Kuratorzy skoncentrowali się na wzornictwie przemysłowym, które ma bezpośredni wpływ na codzienne życie.

STEPS AHEAD prezentuje potencjał projektantów polskich i węgierskich, a jednocześnie jest odbiciem potencjału gospodarczego obu krajów. Kuratorzy pokazują nie tylko podobieństwa i różnice, ale także dziedziny, w których po zmianie systemu politycznego
i gospodarczego powstawały najciekawsze projekty. W obu krajach są to: meble, transport, oświetlenie, ceramika i projektowanie społeczne, w Polsce uzupełnione o przestrzeń publiczną, narzędzia i AGD, a na Węgrzech o sprzęt medyczny, zabawki, sprzęt sportowy i instrumenty muzyczne.

Wystawa została zorganizowana przez Stowarzyszenie Węgierskich Artystów i Projektantów wspierane przez Narodową Fundację Kultury, oraz Instytut Adama Mickiewicza w ramach POLSKA 100 — międzynarodowego programu kulturalnego towarzyszącego setnej rocznicy odzyskania przez Polskę Niepodległości.
Celem realizowanego przez Instytut programu wydarzeń kulturalnych jest wzmocnienie wizerunku Polski jako kraju o bogatych tradycjach, z czerpiącą z przeszłości nowoczesną kulturą, stanowiącą ważny element wspólnej europejskiej tożsamości. Program POLSKA 100 finansowany jest przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach wieloletniego programu NIEPODLEGŁA 2017–2021.


Wystawie towarzyszy publikacja.


Projekt ekspozycji: Karolina Chyziak, Krzysztof Czajka, Łukasz Wysoczyński (Studio Robot)
Projekt graficzny: Maciek Sobczak
Kuratorzy: profesor Michał Stefanowski i profesor Gyula Ernyey.

Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013